Pýtate sa prečo Vaša web stránka nespĺňa cieľ, na ktorý bola určená? Prečo keď mám na web stránke použité najnovšie dizajnové vychytávky a najmodernejšie technologické postupy, nepriláka mi toľko nových zákazníkov, koľko by som si predstavoval? Odpoveďou je reklama. Web stránka môže byť akokoľvek výnimočná, ak o nej nebudú ľudia vedieť, nemôže plniť svoju podstatu.
Každá reklama je flexibilná a viete si sami regulovať, koľko do nej v daný mesiac môžete alebo chcete investovať.
Rovnako si viete sami určiť, či budeme reklamu cieliť na konkrétny produkt či službu, ktorú ponúkate alebo ju budeme cieliť na určitý región.
Dobrá reklamná kampaň Vám zabezpečí kvantum návštevníkov na Váš web. Dobrá web stránka ich zasa nasmeruje na to, čo od nich potrebujete napríklad zatelefonovať, poslať email, kontakt alebo nakúpiť a pod.
Reklamná kampaň priamo vo výsledkoch vyhľadávania Google. Tento variant reklamnej kampane je najpoužívanejší vôbec. Je možné celkom presne cieliť na vyhľadávané výrazy a teda eliminovať zbytočné prekliky na kampaň.
Táto verzia je skvelá ako kombinácia s reklamou na Google vyhľadávaní. V princípe ide o možnosť ako inzerovať napríklad na veľkých portáloch, ktoré majú veľkú návštevnosť a zároveň je možné určiť, na akých weboch sa reklama bude zobrazovať.
Facebook je fenomén súčasnosti a ľudia hlavne mladí na ňom trávia hodiny svojho času denne. Reklama na Facebooku je podobne ako vo výsledkoch vyhľadávania na Google veľmi dobre cielená a účinná.
Web stránka bez reklamy ma návštevnosť dajme tomu 5 až 10 návštev denne, ale stránka z reklamou ich môže mať neobmedzene. Čím viac máte návštev, tým je väčšia šanca, že získate klienta. Po objednaní reklamnej služby budete ľutovať len jedno, a to že ste s tým nezačali už skôr.